Der sker ting og sager på retailermarkedet: se med, hvis du vil være opdateret!
I dag foregår salg og køb af ydelser og produkter gennem mange forskellige platforme. Som Internettet og online-køb vinder indpas hos stadig flere danskere og nu også inkluderer de ældre og helt unge generationer, er det blevet nødvendigt for retail-virksomheder at nytænke deres salgsstrategier for at nå ud til flere kunder. Hvis fysiske butikker skal overleve kampen mod online handel, også udenfor julesæsonen, kan det være en god ide at ty til en omnichannel strategi som kommer med helt særligt udstyr for Omnichannel Retail. Kort sagt, så nytænker denne metode mødet mellem kunde og butikspersonale og skaber et større flow, hvor lange kassekøer ikke længere er noget kunden behøver at bekymre sig om. Med mobile tablets kan personalet imødekomme kunden på en helt ny måde, fremvise produkter og i sidste ende foretage et salg, som er lige så nemt, som at klikke varer hjem fra nettet. Læs mere om de topmoderne Omnichannel retail og strategi på hjemmesiden: #